1. Inici >
  2. Notícies >
  3. CURS DE COMUNICACIÓ ELECTRÒNICA AMB L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

Notícies

CURS DE COMUNICACIÓ ELECTRÒNICA AMB L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

08 octubre 2021

La Conselleria d'Innovació, a través de la Direcció General per a la lluita contra la bretxa digital i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies ha creat el Programa de Ciutadania Digital 2021 amb l'objectiu de promoure la inclusió digital i afavorir l'ús de les TIC i l'adquisició de competències digitals entre els residents.

Dins del Programa de Ciutadania Digital 2021 s'ofereix el següent curs en línia i gratuït destinat a promoure l'ús de les TIC en aquells municipis de la Comunitat Valenciana afectats per la despoblació, ajudant a l'adquisició de competències digitals entre els seus residents.

Curs oferit:

Comunicació electrònica amb l'Administració. 25h. en línia.

Destinataris:

Veïns i veïnes residents en els municipis.

Requisits:

-Disposar d'equipament i connexió a internet.

-Tindre un nivell bàsic en competències digitals.

Com sol·licitar-ho.

Els veïns i veïnes del municipi poden inscriure's a través del formulari en línia https://forms.office.com/r/57b1t8jswx