1. Inici >
  2. Notícies >
  3. GARANTIT EL PROVEÏMENT I SANEJAMENT DE L'AIGUA

Notícies

GARANTIT EL PROVEÏMENT I SANEJAMENT DE L'AIGUA

24 marzo 2020

Es garanteix l'abastament i sanejament d'l'aigua durant l'alerta sanitària pel Coronavirus.

Les diferents autoritats competents han anat adoptant una sèrie de mesures orientades a protegir la salut i la seguretat dels ciutadans, contenir la progressió de la malaltia i reforçar el sistema de salut pública. Davant d'aquesta situació, l'empresa concessionària de el servei d'abastament i sanejament d'aigua a Alcalalí, Global Òmnium, està aplicant des del primer moment un Pla de Contingència, que inclou mesures d'autoprotecció recomanades per les autoritats sanitàries i municipals.

S'han elaborat un conjunt de protocols que garanteixen una ràpida substitució de personal, en cas que pogués veure afectat per la malaltia, amb l'objectiu de garantir sempre el funcionament efectiu, especialment de les plantes potabilitzadores, el subministrament d'aigua potable en alta i en baixa, a tots els municipis que gestionem, la correcta operació de les estacions depuradores i el manteniment de les xarxes d'aigua potable, sanejament i col·lectors de depuradores.

Alguns dels aspectes més rellevants de el Pla de Contingència, orientat a assegurar la qualitat i quantitat de el servei d'aigua potable i de depuració, així com la salut de tot el personal encarregat de donar aquesta són:

- Les oficines d'atenció a client de Global Omnium estaran tancades donada la situació d'alerta generada i com a mesura preventiva davant el COVID-19

- Els usuaris tenen a la seva disposició els telèfons d'atenció a client: 963.860.600 i d'avaries i emergències: 963.860.638, que es troben reforçats a hores d'ara per personal addicional

- També tenen a la seva disposició l'oficina virtual www.globalomnium.com on poden realitzar totes les seves consultes

- Queden suspesos els talls de servei de l'aigua, per garantir el subministrament bàsic d'aigua potable a tots els clients mentre duri aquesta situació.

- S'han establert com a criteri general, polítiques de teletreball per a tot el personal de Global Òmnium als quals els és possible seguir realitzant les seves tasques des de casa.

- S'ha establert la suspensió de les obres no urgents, o que no afectin sensiblement la garantia en l'operativa de l'servei. Es mantenen els treballs de repraraciones greus o molt greus a la xarxa de abastecimeinto.

- S'han pres les mesures necessàries per disposar d'un bon aprovisionament de materials i reactius químics, que ens permet afrontar amb total garantia aquesta situació.

Volem posar en valor la col·laboració, el compromís i la consciència responsable de tot el personal per contribuir a l'normal funcionament el servei i la resposta de l'alarma generada. Es continua treballant, aplicant el pla de contingència establert, per assegurar el subministrament d'aigua potable a totes les llars, amb la màxima garantia habitual.